Verkiezing ambtsdragers

In januari 2023 zijn enkele broeders in de kerkenraad aftredend of stellen zich niet meer herkiesbaar. Hierdoor ontstaan vacatures voor een missionair ouderling; een pastoraal ouderling en twee ouderlingen voor het ouderenpastoraat. Daarnaast wil de kerkenraad een extra ouderling-kerkrentmeester benoemen om de kerkrentmeesters te ondersteunen in hun beleidsmatige werk.

Om tot een kieslijst te komen hebben belijdende leden van de gemeente tot en met zaterdag 10 december gelegenheid om voor de verschillende vacatures schriftelijk en gemotiveerd namen in te dienen bij de scriba van de kerkenraad. Dit kan per mail of post. Graag roepen we de gemeente op hierin met de kerkenraad mee te denken en kandidaten voor te dragen!