JobGroups

JobGroups is een initiatief voor werkzoekenden. De Bethlehemkerk zal in het voorjaar van 2017, in samenwerking met stichting Encour, handen en voeten geven aan het zoeken van werk door het organiseren van een JobGroup.

De gedachte van een JobGroup is het ondersteunen van werkzoekenden bij het zoeken naar en vinden van een passende baan. Een JobGroup is een ontmoetingsplek van werkzoekers. Die elkaar steunen en meedenken met elkaar. Het is een mix van een training, netwerken en “lotgenoten”-contact.

De cursus wordt weliswaar georganiseerd vanuit de Bethlehemkerk als kerkelijke gemeente , maar is gericht op alle werkzoekenden.

Achtergrond stichting Encour

Stichting Encour (vanuit encouragement, aanmoediging) wil mensen aanmoedigen om op het gebied van werk en financiën koers te kiezen en deze te volgen. Dit op basis van een christelijke levensovertuiging.

Je kunt je aanmelden voor een JobGroup door een mail te sturen aan info@bethlehemkerk-denhaag.nl

Contactpersoon: Ide de Boer, telefoonnummer 06-15821937