Inloopcafé Dichtbij

De Bethlehemkerk wil graag betekenisvol aanwezig zijn in de buurt. Daarom bestaat sinds eind september 2023 inloopcafé Dichtbij. In het voormalige wijkgebouw Eltheto is een inloopcafé gerealiseerd dat openstaat voor iedereen. Voor een kop koffie of thee. Een ontmoeting of gesprek. Of gewoon even rust en stilte. Niets moet, niets hoeft. Dichtbij is een plaats waar oprechte aandacht is voor iedereen die binnenstapt.

Inloopcafé Dichtbij wordt gerund door vrijwilligers van de Bethlehemkerk. Ook worden in Dichtbij de nodige activiteiten georganiseerd, zoals maaltijdproject ‘Schuif aan, eet mee’, maar ook lezingen, debatten en bijvoorbeeld de Oudejaarsmarkt. Zelf suggesties voor maatschappelijke initiatieven of activiteiten? We horen het graag – want met Dichtbij willen we bouwen aan een bruisende locatie middenin de wijk.

Openingstijden

Inloopcafé Dichtbij is op werkdagen geopend van maandag t/m donderdag 10.00 – 13.00 uur. Vrijdag van 10.00 – 16.30 uur.

Contactgegevens

De Bethlehemkerk heeft een missionair predikant, Thejon Bos. Hij is sinds de zomer van 2021 verbonden aan de kerk en werkt veelal vanuit inloopcafé Dichtbij. Thejon Bos is bereikbaar via thejon.bos@bethlehemkerk-denhaag.nl of 06-2012 8174.

Inloopcafe Dichtbij