De Bethlehemkerk Den Haag

De Bethlehemkerk is een bruisende en veelzijdige gemeente met volop activiteiten. De kerk is een stadsgemeente: bezoekers komen uit de wijken rondom de kerk, maar ook uit alle andere hoeken van Den Haag en omgeving. We zijn een hervormde gemeente binnen de Protestantse Kerk in Nederland die openstaat voor iedereen die zich bij ons thuis voelt.

Bij ons in de kerk:

• volgen we Jezus
  • hebben we oog voor elkaar
  • streven we naar eenheid in verscheidenheid
  • is ontmoeting belangrijk

De Bethlehemkerk is een plaats waar u nieuwe mensen ontmoet om samen gemeente te zijn. Een plaats waar het mogelijk is om tijdens kerkdiensten en activiteiten vertrouwd te raken met God en met elkaar. Of je nu al vele jaren naar een kerk gaat, of voor het eerst binnenstapt: de Bethlehemkerk wil een plaats zijn voor iedereen die meer wil weten over het geloof.

In de kerkdienst:

• Staat uitleg van de bijbel centraal
  • wordt opgeroepen tot vernieuwing van ons leven
  • wordt de blijde boodschap van Gods vergeving verkondigd
  • zingen we psalmen en liederen

De Bethlehemkerk is meer dan de kerkdiensten op zondag. De hele week zijn er diverse inhoudelijke en ontspannende activiteiten voor jong en oud, gericht op het opbouwen van het geloof én het elkaar beter leren kennen. Weten wat je kunt doen in de Bethlehemkerk? Bekijk onze activiteiten.