Missionair meer mogelijk

Is er missionair meer mogelijk? Zeker! Gods woord is zo rijk en Zijn liefde zo groot dat we daar graag van uitdelen aan de mensen in de buurt en in onze persoonlijke netwerken. Daarom is aan onze gemeente een Missionair predikant verbonden; Ds T.L.J. Bos.

Via deze link is de laatste versie van het plan Missionair Meer Mogelijk te lezen.

Bekijk hier de opname van de intrededienst

Onze missie

Als Bethlehemkerk geloven we dat we geroepen zijn om het Evangelie te verspreiden. We geloven dat het onze missie is de goede boodschap die ons ooit, lang of kort geleden, ter ore is gekomen, door te geven aan de mensen om ons heen. Dat we mogen delen van wat we zelf ontvangen hebben. De levende boodschap mogen en moeten wij doorgeven, in onze buurt en in ons netwerk. Een levend geloof doet ons aandacht hebben voor elkaar, stelt ons open voor het leggen van contacten en het aangaan van relaties. God werkt door mensen heen. Als missionaire gemeente willen we gastvrij zijn voor een iedere die op ons pad komt. Om uitvoering te geven aan deze missie werkt Ds T.L.J Bos vanuit onze kerk aan de contacten met mensen die niet verbonden zijn aan onze gemeente.

Met uw hulp kunnen we dit mogelijk maken!

Ja ik steun de aanstelling en het werk van een missionair predikant voor een periode van 5 jaar bij de Bethlehemkerk Den Haag.

Ik machtig de PGG Bethlehemkerk maandelijks.Ik machtig de PGG Bethlehemkerk eenmalig.

10 euro20 euro30 euroanders

Financiële informatie

Ds T.L.J. Bos is per juli 2021 aan onze gemeente verbonden voor de periode van 5 jaar. Om dit mogelijk te maken is het project Missionair Meer Mogelijk tot stand gebracht. De kosten bedragen € 110.000,- per jaar. Dankzij een groot aantal donateurs binnen onze gemeente is een deel gedekt. Dat is nog verder aangevuld door enkele fondsen, donateurs van buiten de gemeente en enkele kerkelijke gemeenten die ons jaarlijks steunen door financieel en operationeel met ons verbonden te blijven.

De beschikbare en toegezegde middelen zijn nog niet geheel dekkend. Daarom aan u het verzoek om te overwegen of u dit project kunt steunen met een financiële bijdrage.

U vindt hiernaast een contactformulier waarmee u een toezegging kan doen. Indien er iets in uw situatie verandert, is het uiteraard mogelijk om uw bijdrage aan te passen. De Bethlehemkerk Den Haag heeft een ABNI status, uw gift is dus fiscaal aftrekbaar.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op een van de leden van de fondsenwervingscommissie via fondsenwerving@bethlehemkerk-denhaag.nl