Het leukst aan club vind ik dat ik alle kinderen van de kerk daar zie. Wat we doen heeft meestal met Bijbelverhalen te maken en het is altijd superleuk en gezellig!

Carlijn

Wil je net als Carlijn ook zo’n mooie en leuke clubavond meemaken? Elke vrijdagavond van 19.00 tot 20.15 uur is er club in de bethlehemkerk. Tijdens deze clubavonden zijn er leuke spellen en stoere opdrachten. Samen denken we na wat het betekent om te geloven in God. We zien jou graag op de club zodat we een gezellige avond met elkaar hebben. Voor alle leeftijden is er een clubavond. Hieronder zie je bij welke club je welkom bent! Je hoeft je niet aan te melden of lid te zijn van de kerk, iedereen is welkom.

• Pitstop → groep 3 en 4 van de bassischool
  • The Rock → groep 5 en 6 van de bassischool
  • WWJD → groep 7 en 8 van de bassischool
  • Kompas → klas 1 t/m 3 van de middelbare school

Een eigen programma is er bij;

• Link → 15 jaar en ouder. tijden en programma wijkt af van bovenstaande. Wil je aansluiten, stuur even een berichtje aan de leiding; Grietsje via +31 6 18819984

We zien je graag!

Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met Annelies Oskam (anneliesbom@hotmail.com)