Voor de agenda

Even alvast enkele data voor de agenda:

• 20 september – Op deze woensdagavond is ons gemeentelid Peter Walhout in ons midden. Peter is rouw- en verliestherapeut. Hij deelt op deze avond zijn kunde en ervaring rond het thema omgaan met rouw en verlies. Iedereen die korter of langer geleden met rouw en verlies te maken heeft gehad, als ook zij die (pastoraal) om hen heen staan zijn hartelijk welkom! De avond wordt gehouden in één van de zalen van de Bethlehemkerk.
  • 21, 28, september en 5 oktober – Op deze drie donderdagavonden denken we na en gaan in gesprek met elkaar over het thema Meer van de Geest. Dr. Cees van der Kooi neemt ons op 21 september mee in deze thematiek. De avonden worden gehouden in één van de zalen van de Bethlehemkerk. Meer informatie volgt later nog.