Eeuwigheidszondag 26 november 2023

Komende zondag 26 november is de laatste zondag van het kerkelijk jaar, de zogenoemde Eeuwigheidszondag. We herdenken dan in de morgendienst de zestien gemeenteleden die in het afgelopen kerkelijk jaar zijn overleden. We noemen in dankbaarheid hun namen voor het aangezicht van de levende God. Voor deze dienst hebben de naasten van de overledenen een speciale uitnodiging ontvangen. Maar we hopen dat de hele gemeente indien mogelijk komende zondag aanwezig is. Om stil te staan bij hen die ons zijn ontvallen en om hen te omringen die treuren om een verlies. Laten we volgende week gezamenlijk onze troost en bemoediging zoeken in het Evangelie van de Opgestane, onze getrouwe Zaligmaker Jezus Christus.