Eerste residentiepauzedienst na de verkiezingen – dinsdag 28 november

De verkiezingen voor een nieuwe Tweede Kamer afgelopen woensdag leidden tot een hele nieuwe politieke situatie in ons land. Gevestigde partijen decimeerden, nieuwe en voor sommigen omstreden partijen wonnen veel zetels. De uitslag doet vermoeden dat de formatie van een nieuw kabinet een moeilijk proces wordt, wellicht moeilijker dan ooit tevoren. Alle reden dus om nú te bidden voor overheid en politici. Dat kan dinsdag 28 november. Dan is er om 12.30 uur weer een residentiepauzedienst in de Waalse Kerk. Het thema is dit keer ‘Hoop ná de verkiezingen’, passend bij het jaarthema ‘Hoop in de crisis?!’. Sprekers zijn ds. W.J. van Gent uit Alphen a/d Rijn en SGP-fractievoorzitter Chris Stoffer. Centraal staat 1 Koningen 18:1-15. Wilt u de politieke situatie ook biddend voorleggen aan de HEERE God? Kom dan dinsdag naar de Waalse kerk aan het Noordeinde!