Einde kalenderjaar is ook einde fiscaal jaar: zullen we met elkaar het gat dichten?

In het komende kerkblad wordt wat uitgebreider op de financiën van de gemeente ingegaan. In de gemeente wordt door velen trouw gegeven. Dat stemt tot dankbaarheid! We koersen dit jaar af op een tekort tussen de 10.000 en 40.000 euro. Dit komt onder andere door de energieprijzen. De Bethlehemkerk heeft een traditie dat een oproep aan het einde van het jaar, om met elkaar naar vermogen een financieel gat te dichten, tot nu steeds tot een positief resultaat heeft geleid. Graag doen we ook dit jaar dus zo’n oproep. Als u wilt bijdragen kan dat op rekeningnummer NL73INGB0003461703 ten name van Kerkvoogdij Bethlehemkerk onder vermelding van ‘extra bijdrage 2023’. Misschien ook een interessante optie voor mensen die (nog) niet aan de actie Kerkbalans meedoen en toch graag ook financieel willen bijdragen.