Oudejaarsmarkt Bethlehemkerk

Op zaterdag 30 december van 10.00 tot 13.00 uur gaan de deuren van inloopcafé Dichtbij open voor de Oudejaarsmarkt. Voor een kop koffie of thee, warme chocolademelk, erwtensoep en uiteraard een oliebol en/of appelbeignet: wees welkom! Lekkernijen voor thuis kunnen vanaf komende week worden besteld op de volgende pagina: https://www.bethlehemkerk-denhaag.nl/oudejaarsmarkt-bestelformulier/

Bestellingen kunnen op de markt worden afgehaald en afgerekend, contant of via een QR-code. De opbrengst van de markt gaat naar de Voedselbank Haaglanden en de verdere realisatie van inloopcafé Dichtbij. Tijdens de Oudejaarsmarkt is er ook een speciale kraam voor de Voedselbank, waar producten gedoneerd kunnen worden. Er is dringend behoefte aan onder meer pasta, rijst, (zonnebloem)olie en andere houdbare producten.

De organisatie zoekt ook nog vrijwilligers om de Oudejaarsmarkt te laten slagen. We zoeken bakkers die iets lekkers willen maken voor bij de koffie. Ook zoeken we nog hulp voor de opbouw in Dichtbij op vrijdag, gastheren en -vrouwen voor tijdens de markt en helpende handen voor de afbouw van de markt zaterdagmiddag.

Assortiment

Oliebollen € 1,30