Residentiepauzedienst dinsdag 16 januari 2024

Ook dit jaar is er weer maandelijks een residentiepauzedienst in de Waalse Kerk aan het Noordeinde 25. Het jaarthema voor 2024 is het Onze Vader. Dinsdag 16 januari is de eerste pauzedienst van 2024 en die heeft tegelijk al een Bethlehemkerk-tintje.! Voorganger is namelijk onze wijkpredikant dominee Foppen. Spreker vanuit de politiek is Hendrik-Jan Talsma, lid van de Eerste Kamer voor de ChristenUnie en gemeentelid van de Bethlehemkerk. Beiden zullen het thema van deze dienst ‘Onze Vader Die in de hemelen zijt’ verder uitdiepen. De dienst begint om 12.30 uur en duurt ongeveer drie kwartier. We hopen dat er komende dinsdag bij deze ’thuiswedstrijd’ nog meer gemeenteleden van de Bethlehemkerk dan anders zijn.