Vrijwilligers gezocht Paaslessen

Ook dit jaar willen we in de week voor Pasen weer Paaslessen organiseren voor kinderen van verschillende basisscholen. De uitnodigingen zijn inmiddels naar de scholen gegaan en we hopen weer veel kinderen te mogen begroeten. Het is een mooi stukje missionair werk om aan kinderen het verhaal van Pasen te vertellen, dat Jezus de Levende is! Voor sommigen is dat echt nieuw om te horen. We zien er naar uit iets te mogen delen van de hoop die in ons leeft. Daarnaast maken we van de gelegenheid gebruik om de kinderen wat meer uitleg te geven over wat er in de kerk te zien is en te beleven valt. Uit ervaring weten we dat dit vaak verrassende gesprekken oplevert.

Om alles in goede banen te leiden, kunnen we niet zonder vrijwilligers. We hebben mensen nodig die het leuk vinden om met een klein groepje kinderen een rondgang door de kerk te maken en te helpen bij een verwerking van het Paasverhaal. We hebben ongeveer zeven vrijwilligers per dagdeel nodig. Afhankelijk van het aantal scholen dat zich aanmeldt, willen we de Paaslessen aanbieden op maandag 25 en dinsdag 26 maart. We werken in dagdelen: van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 15.00 uur. Wat zou het mooi zijn als u (of jij!) één of meerdere dagdelen kunt helpen! Graag aanmelden vóór 14 maart bij missionair teamlid Iara de Witte. Iemand van het missionair team neemt, dan contact met u op om nog wat instructies te delen. Wij vragen u ook om thuis met ons mee te bidden dat er kinderen tot geloof in Jezus mogen komen.