Residentiepauzedienst dinsdag 19 maart 2024

De pogingen om een nieuw kabinet te formeren duren nu alweer ruim drie maanden en er is nog weinig zicht op een akkoord. Een reden temeer om te bidden voor de politiek en de overheid. Een mooie gelegenheid om dat samen met anderen te doen, is tijdens de maandelijkse Residentiepauzedienst. De eerstvolgende vindt plaats op dinsdag 19 maart. Sprekers zijn ds. Johan Tekelenburg, hervormd predikant in Monster, en Diederik van Dijk, sinds kort lid van de Tweede Kamer voor de SGP en in het verleden gemeentelid van de Bethlehemkerk. Het thema is de bede ‘Uw Koninkrijk kome’. De Residentiepauzedienst begint om 12.30 uur in de Waalse Kerk aan het Noordeinde en duurt ongeveer drie kwartier. Iedereen is van harte welkom!